tiistai 23. joulukuuta 2014

Heippa taas Tokio!


Aamulla nousin siinä seittemän jälkeen ja pakkailin loppuun ja valmistuin lähtöön. Olin saanu muutamia "lahjoja", jämä kamoja joita kaveri ei pystyny viedä kotiin, niin se oli tuonu pussillisen kaikkia juttuja mun oven taakse ;A; Lisäks yks toinen kaveri oli jättäny viestin mun oveen! Jätin sit myös ite kahdelle kaverille pienet lahjat.

K päätti sit et no voin mää tulla sut saattaan lentokentälle, kun sillä ei ollukkaa koulua tänään. Koulusta on lomapäivä, koska on keisarin syntymäpäivä. Otettiin sit metro asemalle ja istuskeltiin asemalla. Törmäsinkin sit muutamaan japanilaiseen kaveriin, jotka oli tullu saattaan muita vaihtareita, ketä lähti siinä aamulla. Lisäks kaikki dormin japanilaiset oli myös siellä kentällä ja olin et no täällähän on melkein kaikki! Sanoin sit heipat K:lle ja menin turvatarkastuksen läpi ja oottelin lennon lähtöö.






Muokkasin kerrankin vähän näitä kuvia, koska se näköala sieltä koneesta oli nin upee! Ymmärsin siinä kattellessa vähän kuinka joittenkin fantasiamangojen ideat on tullu, esim just joku mkr:n leijuvat vuoret ja näin.






Saavuin sit Hanedalle ja olin hetken ihan pihalla, että mitenkäs mää pääsen täältä siis Tokioon..? En ollu mitään kattellu valmiiks haha. Onneks siinä sai sit käytettyä wi-fi:tä ja tarkastin ohjeet ja pääsin matkaan. Otin junan Shinagawan asemalle, jossa vaihoin sit junaa Shinjukuun päin. Shinjukun asemalla otin yhteyttä A:han, jotta löydettäis toisemme. Hetken lähetettiin viestejä, mut olin nii pihalla, et soitin sit ja saatiin viimein selville, että missä päin liikutaan. Löydettiin sit viimein toisemme ja hankittiin A:lle myös suica ja päästiin viimein matkaan Nakanoon päin. Mua kiinnosti, että onko Takoyaki otoko edelleen töissä takoyakipaikassa, mutta kun mentiin ohitte näin vaan että se Takoyaki nii-san (nimesin sen vanhemman just näin) oli siinä ja näin et se jutteli jollekkin, mut ei ollu pokkaa kyttää sinne enempää lol. Päästiin sit hostellille ja levättiin huoneessa hetken aikaa.



Ihanan pehmeet patjat! Mut ilmastointilaite on ihan hullussa paikassa täällä huoneessa.. Jumitettiin sit parisen tuntia huoneessa ja yritettiin saada yhteyttä T:hen, joka oli kanssa tulossa samaan hostelliin. Viimein kun päätettiin lähtee syömään ja mentiin alas, nähtiin T kirjautumassa sisään! Hyvä tuuri. Lähettiin sit yhessä syömään ja takoyaki paikan ohitte mennessä, näin että takoyaki otoko on edelleen töissä siä!! Tosin näin vaan sen sivuprofiilin, mutta kyllä se aika hottikselta edelleen näytti. Haluun tosin nähä sen paremmin viä. Kyllä, onhan mulla K jo ja tykkään siittä paljon♥♥! Takoyaki otoko on vaan Tokion silmänruokaa ja eihän se nyt mua muista lol. Mentiin sit kaikki yhessä Nakanon yhteen sushipaikkaan, mikä oli kyllä ihan pettymys. Se oli paljon huonompi kun muistin, himo kallis paikka..! Sushin jälkeen kierreltiin vaan Nakanoo, kunnes otettiin suunta takasin hostellille.


Sain muuten ehkä Tokion karmivimman muiston kun käveltiin tässä, koska joku läppäs mua persuksille. Aattelin hetken et mitä helv just tapahtu, mut kun ihmisiä oli paljon nii olin et no jos se oli vahingossa..? Mut sit T oli et "Milla läppäskö joku sua just perseelle?" ja olin et voi jumalauta, hyi helvetti!!!! Oli jokseenkin ällöttävä olo siinä hetken aikaa.


Suomen lippu myös siellä!


Tultiin konbinin kautta hostellille ja ostin カレーまん ja se oli kyllä ihan currya vaan. Nyt ollaan vaan otettu rennosti hostellilla ja huomenna shoppausta Harajukulla ja ehkäpä Shibuyassa, jos aikaa on.

Tässä muuten mitä A toi mulle mukana Suomesta. Ruisleipää!! Oon viimeks syöny ruisleipää Suomessa. Toivottavasti maha ei mee sekasin. Himoitsin kanssa noita allsortseja jossain vaiheessa kauheesti, so happyhappy.



Ei tunnu kyllä yhtään että ois mikään joulu muuten. Jos sitä kakkua söis huomenna, kun niin on tapana Japanissa. Kaipaan kyllä joulukinkkua ja jouluruokia.


Tähän loppuun näin randomisti tällänen biisi. K tykkää tästä artistista ihan kauheesti ja se aina soittaa Himuro Kyousukee tai x japania ja ehkä itekkin oon vähän tykästyny Himuroon. Harmi ettei sen biisejä oikein vaan löydy online kauheesti.


Milla ☆


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti