perjantai 12. helmikuuta 2016

DIV東京


Sunnuntai aamuna heräilin aikaseen ja valmistuin lähtemään kohti Tokiota jälleen. Aamulla tuli melkein kiire, mutta onneks ehdin just hyvin kentälle.


Fukuokan aamuiset kadut oli hiljasia.



Lento meni mukavasti ja Tokiossa otin taas Tokyo access bussin Tokion asemalle. Voin suositella kaikille tätä bussia, ei tartte ostella lippuja etukäteen, kuskille vaan 1000yen niin sillä pääset matkaan. Tosi edullista vielä ja menee tosiaan se 1h Naritalta Tokion asemalle. Jokaisella terminaalilla on oma pysäkkinsä, josta sen kyytiin pääsee. Tokion asemalla otin sit junan Koenjiin. Siittä pääsikin kätevästi suoraan Koenjiin asti, ei tarttenu vaihella junia. Koenjissa sit suunnistin mun hostellille, jonka nimi on Grape hostel Koenji. Tää oli eka kerta mulle, kun yövyn sellasessa dormi tyylisessä huoneessa, että siellä on siis kerrossänkyjä ja kaikki nukkuu samassa huoneessa. Tää paikka valikoitu mulle sen takia, koska Yadoya oli täynnä (hostelli Nakanossa, jossa ennen oon yöpyny) ja koska oon Koenjissa ollu ennenkin ja se on hyvällä paikalla aatellen alueita, missä tulisin Tokiossa liikkuun. Asemalta tälle hostellille on kävelleen joku n.5-10min, ei mikään paha. Kävelymatka on sellasen vilkkaan kauppakadun kautta, että nähtäävääkin riittää matkalle. Mulla on seuraavassa postauksessa tarkemmin kuvia tästä paikasta, nyt saatte vaan talosta ulkopuolelta kuvia. Tää paikka on muuten vaan naisille ja siellä huoneessa on 12 sänkyä. Ekana yönä meitä tais olla siellä 5 vai 6 tyyppiä yhteensä.



Tässä sit pari kuvaa hostellilta Koenjin asemalle.




Suuntasin tosiaan Shibuyaan, koska tänään oli DIVin keikka! Just eilenhän mää olin girugameshia katsomassa, ihanaa~ Onneks ei ollu niska hurjan kipeenä. Shibuyassa oli paljon ihmisiä niinkun aina. Suuntasin starbucksiin ostaan kahvia, koska olin nukkunu ehkä 4h ja oli väsy. Starbucksissa ollessa kattelin sit keikkalippua ja olin et oho, keikka alkaakin jo 16 eika 17. Kello oli tässä vaiheessa 14:45 ja sisälle alkais päästä 15:30. Onneks se paikka oli ihan siinä lähellä, et hyvin ehti viä.



Hajuvesikauppa. Näyteikkuna oli silmiinpistävä :D


Siellä näkyy Tsutaya o-west.

Viereisellä keikkapaikalla oli näköjään joku tunnetumpi bändi tai ehkä sit anniversary keikka tmv. Kukkia riitti.

Kuuntelin sit siinä kun ne huuteli numeroita ja A-lippuja tais olla joku vajaa 500. Yks ulkkarikin sinne puikahti loppunumeroilla. Mulla oli B3 lippu itellä. Sain kamat narikkaan ja keikkasali oli aika täynnä, mutta ei hullunlailla, kun sillon uniten keikan aikana. Olin 2014 joulupäivänä täällä samassa keikkapaikassa keikalla ja se oli aivan järkkyä. Mut nyt oli mukavasti asiat ja sain kivan paikan ja näin hyvin koko lavan. Olin lavan oikeella puolella just Shogon edessä siellä aika takarivissä. En enää kauheesti muista puheista tai biiseistä, koska keikka oli melkein viikko sitten.. :( harmi. Mutta sen muistan, että Satoshilla oli taas punaset hiukset ja se oli niin hyvännäkönen siä rumpujensa takana, ai että. Tuijottelin sitä aina välillä nyt kun kerrankin sen rumpusetti oli nostettu sellaselle alustalle et sen näkee paremmin. Mutta joo, viä kun sillä oli se hihaton paita päällä!! Välillä naureskelin kyllä sen ilmeilyille ja poseerauksille, mitä se siä teki. Chisan tukka oli kanssa siisti ja se oli jotenkin tosi eri näkönen, mitä sen oli tottunu näkeen.



Tykkään tästä biisistä paljon ja oli kiva kuulla se livenä





DIVin keikat on kyllä aina hyvin onnistuneita ja tällakin kertaa lähdin hyvin mielin ja oli mahtava keikka. Uudelleen menen mielellään. Keikan jälkeen menin sit jonottaan chekejä. Oikein mitään muuta mielenkiintosta ostettavaa ei ollu, ihan kiva vaihteeks mun kukkarolle. Ja siis mitä, kerrankin kävi niin etten saanu yhtään Satoshia vaan 3 Chisaa ja Shogoo, ja niitähän just kaikki haluaa. Sainkin sit vaihdettua tyyliin 2min aikana mun yhden Chisan ja Shogon Satoshiin ja ne tytöt vaikutti niin tyytyväisiltä lol. Itelle tuli mieleen jälkikäteen, et ois ehkä pitäny tarkistaa ite vähän ensin tarjontaa, koska useet haluu vaihtaa just Satoshin poies.

Epämääräisiä Shinjukun kujia, josta kuljin keikkapaikalle.


Keikan jälkeen suuntasin sit pariin Shibuyan kauppaan. Mutta, siinä matkalle sit onnistuin hukkaan nahkahanskani :( Menin takasin reittejä, mitä olin kulkenu, mutta en nähny niitä missää. Tokiossa oli vielä himo kylmä, niin olin et oliko pakko just nyt hukkua?! 




Lähdin sit nujerrettuna ja hanskattomana takasin hostellille. Hostellilla ei ollu mun saapuessa ketään. Oli mukavan hiljasta ja laittelin seuraavan päivän kamoja valmiiks ja kattelin telkkaa. Oli rauhallista nukkua vaikka muut välillä kuljeskeli siinä jotain ja pakkaili omia kamojaan. 

Tässä mun ostamat ja vaihtamat chekit.


 Forever21 ostin alennuksesta korvikset.


Sunnuntai oli keikkapäivä ja maanantai tulis olemaan shoppailupäivä! Siittä lisää huomenna.

Milla ☆

P.s. Harmittaa kun en kirjottanu ylös keikan jälkeen, mitä ne höpisi siä.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti